Wednesday 7 January 2015

Priez pour Paris, Pray for Paris



Je suis Maori, je suis musulman.
Je crois en l'amour, la paix et la compassion.
Je envoie mon amour pour le peuple de Paris en ce moment. Mes prières montent Allah Tout-Puissant pour eux, leurs moyens de subsistance et de leurs familles.
Amour surmonte tout.
Ce est mon message à cette époque.

I am Maori, I am Muslim.
I believe in Love, Peace and Compassion.
I send my love for the people of Paris at this time. My prayers ascend Almighty Allah for their sakes, their livelihoods and their families.
Love overcomes all.
This is my message at this time.

Ka whakapono matou o Ngai Iharaima ki nga matapono o te Aroha, te Rangimarie me te Ngakau nui.
I tenei wa Pouri, ka tukuna matou o matou aroha ki nga whanau kei Paris.
Kua taki, kua tukuna nga karakia ki a Allah mo ratou, mo a ratou oranga, mo a ratou whanau hoki.
He kaha ake te Aroha, I nga mea katoa.
Koinei ou matou karere I tenei wa.

No comments:

Post a Comment